Om foreningen

Rudersdal Erhvervsforening baserer sig på fire I'er:
  • Indtjening - vi ønsker at det skal gå vore medlemmer godt. Derfor vil vi gerne skabe et miljø hvor vi kan  hjælpe hinanden til at få en succesfuld forretning. Derfor har vi bl.a. lavet vores fortrolige B-2-B grupper hvor vi sætter os sammen og prøver at løse et konkret problem for et medlem.
    Vi har mange forskellige kompetencer i foreningen og derved kan vi let inspirere hinanden.

• Inspiration - det skal være spændende at komme til vore møder og man skulle gerne have noget 'med hjem'. Enten i form af en viden man ikke havde da man kom, eller i form af noget at tænke over. Til næsten alle morgenmøder har vi en foredragsholder som kan inspirere os med et konkret emne. Andre gange tager vi på virksomhedsbesøg.

• Indflydelse - vi ser gerne at vi sammen kan få indflydelse over vor forretningsmæssige dagligdag ved at have en god dialog og kontakt til Rudersdal Kommune.

• Interaktion - vi skaber rammerne for at medlemmerne kan være sammen både fagligt og socialt. Der er altid tid til at netværke på morgenmøderne, og derudover har vi et par sociale arrangementer i løbet af året, hvor vi kan lære hinanden at kende på en mere afslappet måde.

Læs mere om vore aktiviteter og hvad vi tilbyder vore medlemmer på disse sider.

Morgenmøder

Morgenmøderne foregår en onsdag i måneden fra kl 07:30 - 10:00 enten på vores faste mødeadresse på Birkerød Idrætscenter, eller som udemøde på besøg hos en virksomhed

Herudover har vi med succes indført flere gå-hjem-møder i gennem året - det fortsætter vi med.

Et morgenmøde indeholder som regel:
  • tid til netværk
  • morgenmadssponsor
  • foredrag
  • gruppeaktiviteter

Ønsker du at vide mere om morgenmøderne, kan du kontakte Jesper på jesper@wintherandersen.dk

B-2-B grupper

For at sikre de enkelte medlemmers fokus på udvikling og indtjening i deres virksomheder, bliver der løbende oprettet B-2-B grupper bestående af repræsentanter fra ca. 8-10 virksomheder i hver gruppe. I grupperne kommer hver enkelt virksomhed i fokus, og de øvrige medlemmer, med hver deres unikke kompetencer, giver uforbeholden og ærlig sparring omkring de problematikker den enkelte står overfor.

På den måde lærer man hinanden godt at kende, og kan derfor blive gode ambassadører for hinanden. Det er helt afgørende at alt hvad der forgår i grupperne, fungerer på gensidig tillid og fuld fortrolighed.

Som medlem af foreningen kan du melde dig ind i en B-2-B gruppe og få inspiration og hjælp til dine udfordringer med det samme.

Ønsker du at vide mere om B-2-B grupperne,  kontakt bestyrelsen.

Sponsorer

Rudersdal Erhvervsforening - Foreningen for Erhverv & Netværk - - Rudersdal - Tlf. 40104947