Holte Dagen 2024:

Nye annonce netop bragt i erhvervstillæg Sjælland: (2023)

Sæson 2023 er nu i fulde omdrejninger - se nye mødedatoer og aktivitets dage under fanen "aktiviteter"

- der løbende bliver opdateret - sæt allerede nu X`s i din egen kalender når en dato - et møde dukker op..

****

Se mere og følg os på vores facebook-profil..@rudersdalerhvervsforening

****

RUDERSDAL ERHVERVSFORENING ER MEDLEM HOS DANSK ERHVERV.

Dansk Erhverv er erhvervsorganisation og arbejdsgiverforening for fremtidens erhvervsliv. Vi repræsenterer et bredt udsnit af virksomheder og brancheforeninger. Det er Dansk Erhvervs vision at være den mest betydningsfulde politiske repræsentant og foretrukne rådgiver for erhvervslivet. Det er Dansk Erhvervs mission at skabe konkurrencekraft for vores medlemmer i en globaliseret økonomi. Dansk Erhverv varetager virksomhedernes politiske interesser over for alle relevante myndigheder.