Under dette punkt, giver foreningen både egne medlemmer og gode samarbejds-partnere, en mulighed for at reklamere direkte              hinanden imellem, samt tilbyde specielle tilbud, særlige invitationer til hinanden.

Håndteringen heraf vil blive fordelt med fornuft, så ingen blot tager alt pladsen.
            Bestyrelsen vil løbende opdatere og være garant for en fordeling mellem emner, leverandør, medlemmer mv.

*   *   *   *   *   *   *   *

Giftemoden?

På trods af at det er en lidt komisk dansk spidskompetence at stå med et glas i hånden på billeder, gør Bettina Rübner Bang det alligevel. Det er for at indvarsle, at hun den 12. januar holder en stor bryllupsmesse på Marienlyst Strandhotel. Bettina er medlem af Rudersdal Erhvervsforening, og der er flere af foreningens medlemmer, som udstiller på bryllupsmessen. Samtlige stande og udstillere er på plads, og det går fint med tilmeldingen af gæster. Hvis du kender nogen, som du mener er giftemodne, var det måske en god idé at bruge nogle timer i godt selskab og med masser af inspiration til et prægtigt bryllup. Du kan se mere på www.bryllupperinordsjaelland.dk

Ny samarbejds-aftale mellem Rudersdal Erhvervsforening og Kurhotel Skodsborg.
Som medlem af Rudersdal Erhvervsforening, kan du nu få glæde af vores nye samarbejds-aftale med Kurhotel Skodsborg.
Detaljer i aftalen får du ved henvendelse til kasserer@rudersdal-erhvervsforening.dk
Kurhotel Skodsborg får løbende vores opdateret medlemsliste.
Indhold i aftalen omhandler både ophold og møde-faciliteter med gode muligheder for vores medlemmer..

Sponsorer

Rudersdal Erhvervsforening - Foreningen for Erhverv & Netværk - 3460 Rudersdal - Tlf. 40104947