Under dette punkt, giver foreningen både egne medlemmer og gode samarbejds-partnere, en mulighed for at reklamerer direkte                hinanden imellem, samt tilbyde specielle tilbud og særlige invitationer til hinanden.

Håndteringen heraf vil blive fordelt med fornuft, så ingen blot tager alt pladsen.

Bestyrelsen vil løbende opdaterer og være garant for en fordeling mellem emner, leverandører, medlemmer mv.

Kære medlemmer af Rudersdal Erhvervsforening

****

2023 - 2024

Vores aftale med MantZiusLive er igen i år på plads.

Masser af muligheder til vores medlemmer - masser af musik oplevelser.

Aftalen er som følger;

Foreningen har permanent 2 guld-billetter til hver enkel koncert der afholdes på MantZius.

Du kan som medlem benytte dig af muligheden.

Send blot en mail om dine ønsker - så vil vi med bedst mulig retfærdighed fordele billetterne efter tur.

Efterårs kataloget er udkommet..Der vil naturligvis altid være mest "run" på de "store" navne.

Vi opfordrer til - giv dig selv overraskende oplevelser, vælg indimellem en koncert, du måske ikke lige tænker er dit første valg

Mail: kasserer@rudersdal-erhvervsforening.dk

Program MantZiusLive

Nedenfor et diagram der viser vores nærmeste netværk.